idajonssson

Alla inlägg under april 2011

Av Ida Jonsson - 30 april 2011 21:25

HEJHEJ

NU SITTER JAG OCH HAR PRECIS JORT KLART MIN HEADER OCH JAG VILL VETA OM DEN BLIR EN HISS OCH DISS? DEN SER UT SÅ HÄR:

   SES!!         

Av Ida Jonsson - 28 april 2011 17:17

tjena!


nu sitter jag vid mammas dator och har precis blivit klar med min nya header som jag fixat på picnik. ska snart äta middag det blir kött och ris sedan ska jag packa för jag ska på fotbollsläger imårn till på lördag. på lördag ska nellie och lovisas familj komma och fira valborg hos oss och  då blir det väl en massa bus. och sen på kvällen ska nellie och lovisa sova hos mig och swen på söndagen ska vi kanske på badhuset. men idag slutade jag klockan 2 och då cyklade jag och lovisa hem till mig och då städade vi.

 


byebye!   




Av Ida Jonsson - 25 april 2011 19:11

hejhej!


 jag har ju haft ett uppehåll till idag! så nu bloggar jag. I dag har jag sovit hos nellie lindqvist och sen for vi på badet och tog vfotton med undervattenskameran. sen for jag hem och åt middag vi åt tacos (mumma). sen drog jag till lovisa och där cyklade vi! måste gå och fixa saker.



PS: nellies blogg:  

Av Ida Jonsson - 20 april 2011 20:51

hejhej!


idag har man vaknat med 3 finisar. vi har varit på badhuset och dampat med en undervattenscamera och här kommer bilder:


                                                                          ses! jag kommer ta ett uppehåll till på söndag!    

Av Ida Jonsson - 19 april 2011 14:47

hejhej!


nu sitter jag brecid värdens bästa och vi har precis använt mammas systemcamera. Igår så gjorde vi balonger med mjöl i och idag så råkade jag häva sönder den så det sprutade mjöl över mig. Då vart jag tvungen att ta mig byxan och tröjan på bron. Och ikväll ska jag en fest. och så ska jag hinna på träning men jag hinner väl båda. Imårn ska vi på badet och dampa lite så jag hinner inte skriva förnst imårn.   



                ses!   


    PS: hannas blogg heter: www.bloggenomhannanilsson.blogg.se !!  



Av Ida Jonsson - 18 april 2011 18:00

 

namn: Ida Jonsson

Ålder: 11 år

intressen: handboll , fotboll , familj , vänner , shopping

favvo mat: hamburgare

hat mat: ärt soppa

favvo dryck: pepsi

älskling djur: hästar

bästisar: Lovisa , Hanna , Ida , Nellie , Matilda!

favvo ställe att resa till: Thailand


såå , det var ju lite snabbt om mig!  ses!   

Av Ida Jonsson - 18 april 2011 16:49

välkommen till min nya blogg den kommer handla om mig och mina vänner.   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards