idajonssson

Alla inlägg under maj 2011

Av Ida Jonsson - 27 maj 2011 12:03

Av Ida Jonsson - 27 maj 2011 10:58

tjenare!


hej har inte bloggat på många dagar kommer nog inte hinna blogga någon i helgen ska med husvangnen till sörbyn för elin ska ha träningsläger. Idag slutade vi halv 11 för vi har varit på teater i luleå för ett tag sedan. idag kom jag till skolan kl 8 då gick vi till klassrummet och städade lite inför sommarlovet sen gick vi till idrotten och vi hade fotboll sen hade vi rast till kvart över 10 och sen cyklade jag hem. ska snart på badhuset med Elin,Olivia,Lucas occh Maria så skriver nog på måndag!                

 

                                                 byebye    






Av Ida Jonsson - 21 maj 2011 20:30

  hej hopp!


nu sitter jag med matilda och babblar på facebook fast vi sitter i samma rum. ska snart gå och köra en seqvenc match. har varit på ikea och shoppat sen fotbolls matach syns   imorgon ska jag och matilda gör någonting effektift


  lite suddig men får duga

                                        / idaizz     

Av Ida Jonsson - 17 maj 2011 07:07

hejhej


nu har jag inte bloggat på länge har haft fullt upp men igår var jag och bowlade med min BÄSTA KLASS. sen åkte jga hem och körde fyrhjuling. sen gick jag och la mig och sov till klockan 7 och då gick jag och tog på mig ett par



 

 

  '  

kommer hem sen efter skolan   pösspöss


Av Ida Jonsson - 14 maj 2011 14:08

hejhej!


Nu sitter jag och inte gör så mycke. För ett tag sen for Nellie hem från mig hon har sltså sovit hos mig. vi har bakat en kladdkaka (gott). Ikväll ska Olivia, Lucas, Richad, Maria, Farmor och Farfar. Igår var jag Lovisa och Nellie på badet. måste gå och fixa saker.

  MUMS!


Av Ida Jonsson - 9 maj 2011 16:50

hejhej jag har inte hjort så mycke på senaste tiden men nu är jag me hanna och vi ksa snart på badet sen hinner jag no blogga nå me idag hejdå




     

Av Ida Jonsson - 2 maj 2011 18:02

  kusin! love you gullet! <3

Av Ida Jonsson - 2 maj 2011 14:22

tjabbatjena!


hejhej nu har jag precis kommit hem från skolan. idag har vi haft matte och då vart vi tvungen att jobba med mattematik i måneby ( tråkigt ) men nu ska jag göra en header så jag bloggar nog inge mer idag! <3


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards